Goddag

Om jag ska vara helt ärlig vet jag inte varför jag är så seg och dålig på att blogga. Jag har ju inte så mycket att göra nu sista veckan av sommarlovet. Jag har inte heller fixat med bilderna från scoutlägret, så det borde jag ta och göra nu ^^

Igår var jag i stan med Gustav. Som är en lång kille som jag lärde känna på scoutlägret. Vi gjorde inte så mycket. Vi gick mest runt i stan, var i sf-bokhandeln där jag köpte superfilmen Superman Returns som jag redan sett en gång tidigare men ändå kände att jag ville äga och se igen ungefär 100 gånger. Vi gick även runt i Kungsan på Ung08, det hände inte så mycket skoj där så vi åt glass och gick sedan där ifrån. Och det var ungefär det.

Vad har ni haft för er idag?♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycker att ditt hår/din hårfärg är jättefin nu! :D♥♥



Kram! ^^ / Ellinor ( http://fruttitops.blogg.se/ )

2011-08-18 ♥ 16:02:13
URL: http://fruttitops.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback