Här kommer några frågor med svar

Är dina kompisar också decora tjejer?
~ Nepp, jag känner faktiskt ingen som är decora ^^

Hur länge har du läst dom?
~ Jag har läst One Piece ganska länge. Jag började kolla på serien förra året (eller året innan det, men kanske året innan) och köpte även några bäcker då, men jag fick över hälften av mina böcker i julklapp förra året och började läsa dem i våras ^w^

Vet du på vilken gata i Göteborg sf bokhandel ligger?
~ Östra Larmgatan 16 :)



Jag har varit bortrest i en vecka och kom hem igår. Jag hade det superbra och imorgon kommer det massa bilder ifrån musikveckan i Skåne som jag var på :D Om en liten stund ska jag och familjen promenera bort till Svante och Helene, vi kanske badar i deras pool, vi får se ;)

Kommentarer
Postat av: catarina

sv. jamen eller hur :D

2011-08-02 ♥ 09:36:42
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: catarina

sv. haha jag vet :D just det jag gillar med den! den är faktiskt väldigt mycket i min smak, märkligt coola grejer I like ;>

2011-08-02 ♥ 09:50:50
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback