Smallville och Lördag

Igår sändes det sista Smallville avsnittet på tv6. Det kommer aldrig mer komma något nytt avsnitt med den finaste Clark och Lois utan bara repriser. Efter tio år är det nu slut. Jag började kolla på Smallville för lite mer än ett år sedan, och fastnade direkt. Och nu kommer det inte komma något nytt, ingen 11 efter tian. Det känns sorligt och tråkigt, men avsnitten finns kvar i repriser och på dvd:er. Jag kommer aldrig sluta älska Smallville. 




Idag fyller Andrea år så imorse vaknade jag vid åtta för att kunna gratta henne och ge presenter. Efter det såg jag på två av mina nyinköpta superman filmer. Jag har inte gjort så mycket mer idag. Det var Zombie walk men eftersom det regnade blev det inte av att åka in och kolla och fotografera. Andrea och hennes kompisar var faktiskt med i tåget, och blodiga var dem ^^ Men jag har faktiskt pysslat idag. Det blev tre rosetter av tyll och en lite grej till att ha i håret av piprensare C:

Imorgon är sista dagen på mitt sommarlov. Gud vad jag känner mig o-pepp på att börja skolan igen med allt jobb och alla prov. Men det ska iaf bli kul att träffa mina kompisar igen (:

Vad har ni haft för er idag?♥

Kommentarer
Postat av: Moa

vettu vad ? :( JAG MISSADE DET :(

2011-08-21 ♥ 10:59:12
URL: http://moalinneawestlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback