Julafton!


Underkjol - Sytt själv
Överkjol - Shock
Rosett - Gina Tricot
Tights - ?
T-shirt - Gina Tricot
Örhänge - Gjort själv



God jul!♥ Idag har jag haft det superbra med min familj och julfirandet har varit jättekul och mysigt :D Imorgon kommer det komma bilder på vad jag fick i julklapp och så bilder från dagen idag.  Jag är riktigt nöjd med alla mina julklappar och jag fick det jag mest av allt ville ha (en kigurumi) och en massa annat fint :3

Jag hoppas att ni haft och kommer fortsätta ha en underbar jul!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

God jul :)

Vilka mysiga julbilder ^^

2011-12-24 ♥ 23:04:34
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/
Postat av: Andrea

Kul att du valde nån bild som jag också va med på...

I am HURT! D'8

2011-12-25 ♥ 11:51:51

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback