Fotografiska

Idag besökte jag Fotografiska igen men med Andrea och mamma denna gången. Jag såg de utställningarna som jag såg när jag var där förra gången och tre nya som kommit till Fotografiska ganska nyligen. En Chanel utställning, en Jacob Felländer utställning (grymt coola bilder!) och en Liu Bolin "The Invisible Man" utsällning.

Liu Bolins utsällning hade jättecoola fotografier. Liu Bolin målar sin kropp som bakgrunden han står framför. Se bilden nedan så förstår ni ↓

Kan ni se honom? ^^

Så om ni får chansen så tycker jag verkligen att ni ska gå till Fotografiska och checka in Liu Bolins utställning och då är det lika bra att kolla på de andra superfina utställningarna samtidigt :)

Vad har ni haft för er idag?♥

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

förlåt för sent svar! allt bra? :)

2011-07-12 ♥ 00:40:13
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

bara bra här med :D

2011-07-12 ♥ 10:58:27
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback