Fredag

Idag har jag haft tråkigt. Vi skulle fikat hos farfar och farmor eftersom farfar fyller år idag men det gick inte av någon anledning. Så istället har jag suttit hemma och tråkat samt varit i City Gross huset på Apoteket och på Stadium i Kungens Kurva. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, jag är väldigt trött så om jag läser en bok kommer jag säkert somna ^w^

Men sen ikväll blir det roligheter, nämligen... SMALLVILLE!!!! :D Och det är ju superbra! Klockan nio på fredags kvällarna sitter jag som fastklistrad framför TVn när Clark räddar Metropolis från ondska.

Kommentarer
Postat av: Michaila

Det såg jag också på :D

2011-07-16 ♥ 00:09:13
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: catarina

sv. jahaaaaaaaaaa. haha! nej men jag menade inte att jag kände mig 'stalkad' riktigt sådär, jag var mest bara nyfiken över vem det var som gillade och varför :] men jag får tacka så mycket för komplimangerna och gilla på du! kul att du kommenterade, det får du gärna göra framöver också för som sagt; I won't bite ;) haha.

2011-07-16 ♥ 01:38:09
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Emma

sööt du är!! :3

2011-07-17 ♥ 16:36:22

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback