Goder afton!


Idag åkte vi in till stan, hela familjen satt där på tunnelbanan till slussen. Vi skulle vaccinera oss med fästingsprutan. Fast när vi kom fram så tyckte personalen att vi skulle vänta en/två veckor eftersom det är bättre att ta den andra sprutan lite senare än två veckor efter den första. Så om två veckor ska vi dit igen. Så istället för att ta spruta gick vi till sf-bokhandeln och jag checkade in massa bra filmer som jag lovat mig själv att köpa någon gång i framtiden och så köpte jag en One Piece bok. Efter sf-bokhandeln gick vi till ett coolt skepp som ligger i hamnen i Slussen. Skeppet har varit med i massa filmer, bla Pirates of the Caribbean. Så jag har sett en båt som Johnny Depp varit på 8D Efter skeppet så gick vi uppe på Götgatan och letade efter ett lunch-ställe vilket inte är så lätt när det är fyra hungriga personer som ska enas om någonting bra. Men tillslut hittade vi en kina restaurang där vi åt, det var gott gott!

Vad har ni haft för er idag?♥

Kommentarer
Postat av: ida w

Häftigt skepp! Och ännu mer coolt att det varit med i filmer ^^

2011-07-17 ♥ 21:11:13
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback