Idag

Idag väckte mamma mig vid sju så att jag skulle kunna säga hejdå och ge Andrea en kram innan hon åkte iväg till en ö med ett stort gäng scouter på ett långt scoutläger, även kallat konf-läger. Men när hon hade åkt kunde jag inte somna om så jag har varit uppe sen sju imorse.

För ett tag sedan kom jag och mamma hem från skärholmen centrum där jag handlat lite pyssel och ett par lätta-att-sätta-på-sig-och-bra-när-converse-är-för-jobbiga-att-ta-på-sig skor, inga som jag kommer använda så ofta men funkar bra när jag bara snabbt vill ta på mig ett par skor ;)

Ni får bilder på det jag köpt lite senare ikväll. Om ett tag ska jag äta middag, grekisk sallad med biff, gott gott!

Vad har ni haft för er idag?♥

Kommentarer
Postat av: MADDES

det är fint med mig. vad gör du nu?

2011-07-18 ♥ 19:13:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sara

SÖT!

2011-07-20 ♥ 00:21:30
URL: http://dewez.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback