21 saker som jag gillar

- Att sitta framför tvn på fredags kvällen och se hur Clarks fina leende fyller upp rutan och man önskar att livet vore så fint om man bara fick vara vän med Clark Kent och veta att vad som än händer så vet jag att min kompis Superman räddar mig

- När favorit bandet släppt en ny skiva och man lyssnar på första låten och blir helt lycklig över hur bra den är

- Att se min kompis bli generad när hon får beröm för något bra hon gjort

- Plocka prefekt mogna smultron och äta de små smultrona försiktig och man njuter av att det smakar så gott

- När någon ringer bara för att säga hej och berätta vad den just varit med om

- Känslan man har på morgonen då man bestämt dagen innan med sin kompis att vi ska ses idag

- När någon kommer fram till en när man går på stan och säger "Oh, vad fint hår du har"

- Att sätta tänderna i en nybakt bakelse och den fortfarande är fram från gräddningen i ugnen

- När en person har varit i solen och så får man en kram och känner doften av sol från dens hud

- När någon sjunger och man ryser över hur bra det låter

- Känslan av att vara upp-och-ner när man åker berg-och-dal-bana

- Att komma till en stad och känna "Här hör jag hemma"

- Nyköpt svecia- eller prästost, konsistensen och smaken är som bäst när den är helt ny

- Äppelpajsglass, superduper gott!

- Nygjord jordgubbssylt, när den fortfarande är lite varm och man äter den till pannkakor

- När man läser en riktigt bra bok och man blir helt fast i berättelsen och man blir liksom kvar i den världen när man slutar läsa

- Att kolla på gamla Disney filmer som Djungelboken, Snövit och Tarzan

- Att lyssna på Pokémon introt nonstop

- Att leta runt på Ebay och kolla på massa fina klänningar och smycken som folk säljer

- Att få en riktigt fin kommentar på bloggen där det står att man har en bra blogg och att det är fint att jag vågar vara annorlunda

- Att läsa den här bloggen, hon skriver på ett fantastiskt sätt

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tummen upp (Y)

2011-07-25 ♥ 19:53:13
URL: http://fruttitops.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback