Varmt, varmt, varmt


(jag ser allvarlig ut på bilden, men det råkade bara bli så ;)

Imorse så åskade och regnade det jättemycket! Jag vaknade inte och märkte inte att det hade åskat utan det fick jag höra från mamma när jag vaknat. Vid 12-tiden åt jag en himla god frukost som bestod av blåbärs pannkakor med sirap. Efter frukosten cyklade jag och mamma till Svante och Helene eftersom det var så väldigt varmt och soligt. Fast jag kunde inte bada i poolen så jag doppade benen och solade istället. Hos Svante åt vi även lunch, pastasallad med kyckling, gott gott! Sedan cyklade vi hem och jag satte mig ute i skuggan och lyssnade på musik och halvsov.

Just nu ser jag på Smallville, som jag brukar göra på fredags kvällarna ^^

Kommentarer
Postat av: MADDES

Idag har jag jobbat och sen myst med killen. Hur har din fredag varit?

2011-07-22 ♥ 22:25:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; nej jag mår inte bra just nu.

2011-07-22 ♥ 22:32:29
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback