Frågestund - S V A R


När började du blogga?
- Jag började blogga någon gång under 2008 om jag minns rätt. Fast den bloggen är sedan länge nedlagd. Efter det har jag haft några olika bloggar tills jag sltligen började blogga på den här bloggen vilket jag gjort i ett år snart :) 

När började du klä dig färgglatt, kawaii o.s.v? :)
- Det var på våren i femman så lite mer än ett år sedan. Jag ville vara annorlunda, inte som alla andra men jag ville inte vara fjortis eller emo så jag frågade min syrra vad det fanns för olika annorlunda klädstilar och då sa hon en stil som heter Decora, jag fastnade för den direkt så nu tar jag massa inpiration av Decora och gör om den till min egen.



Alltså jag har haft frågestund två gånger och båda gångerna har jag fått väldigt få frågor. Vad är vitsen med en frågestund utan frågor? Inga illa menat mot er som inte fråga något men ni kan väl alla fall låssas att ni bryr er så att det blir lite kul med frågestunder ;) Och jag är ledsen att svaren kom lite sent, men så går det när man har fullt upp i livet.

Tack och hej frågestund, nu vi ses inte på nittionio år eller mer.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jättetråkigt att du inte fick fler frågor :( Tack för svaren iaf :)

2011-06-04 ♥ 16:21:56
URL: http://fruttitops.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Neej katapulten e väl den som e bredvid Balder! Den som har en loop som jag fastnade i förrut om du minns att ja berättade de! ;) Uppskjutet e ju som tilt fast utan "tilten" ^^

2011-06-04 ♥ 19:26:01
URL: http://saadebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback