Godagens!


Just nu sitter Moa bredvid mig samtidigt som vi lyssnar på Pokémon introt. Pokémon introt är väldigt bra, ge den en chans det kommer vara så värt det :D

Idag var vi i skolan till kvart över tio och det gillas mycket! Men under dagen så städade vi våra skåp och såg på en teater som några åttor hade gjort, en modern Rome och Julia. Faktsikt väldigt bra :) När jag och Moa kom hem till mig efter en promenad i regnet så hade vi tänkt attt bada och ha picknick i stan, eller vi tänkte det igår men eftersom regnet hindrade oss från våra planer blev det att vi satt i källaren och såg på Smallville vilket var en ganska bra sak att göra även om picknick skulle varit roligt ^w^

Jag hoppas att ni har en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback