Hejhej sommarlov


Om vi ignorerar att det ser ut som jag har någonting på läppen och att det är en fyrkantig ljus-skiva på min arm och linnet så var det så här jag såg ut på skolavslutningen idag.

Idag fick jag mitt efterlängtade sommarlov och det känns så skönt! I skolan fick jag mina omdömen och så hade vi en liten frågesport samtidigt som vi åt glass vilken jag åt var bananglass. Sedan efter det så hade rektorn tal och så var det ganska många uppträdanden och sedan efter allt detta så blev det sommarlov. Det här skolåret har gått så fort vilket varit skönt och i höst börjar jag sjuan.

Efter skolavslutningen så var jag hos Michaela med henne och Tintin där vi åt lunch och sedan drog till stranden där vi badade, vilket var riktigt kul! Efter att jag åkte hem där ifrån tränade jag lite här hemma och åt glass :3

Har ni också sommarlov nu?♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

JA VILLE FAKTISKT VA ME MEN NÄNÄ JA SKA VARA HÄR OCH HA EN HEEELT LEDIG DAG SOM JAG INTE GJORT ETT SKIT PÅ >:@ (> = arga ögonbryn ^^) SÅÅÅÅÅ ORÄTTVIIIIST! <3

2011-06-10 ♥ 17:54:24
URL: http://saadebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback