Lite vargar och Piggelin glass



Jag håller på att färga mitt hår just nu, färgen ska sitta i håret i ungefär en timme till och då får vi se hur det blev. Men det borde bli fint :)

Idag var vi på Skansen med skolan vilket var helt okej även om det inte var det roligaste jag gjort i mina dagar. Vi kollade på ganska många djur men bland annat vargar, björnar, sälar och uttrar :) Efter skolan drog jag, Tintin och Michaela till en strand där det var massa folk. De badade medan jag solade, vilket var riktigt skönt. Och så åt vi glass, själv åt jag Piggelin eftersom den är billig och god :3 När jag kom hem för några timmar sedan så såg jag att jag hade världens linne-bränna eftersom det, linnet, var det jag har gått runt med hela dagen ^,^

Imorgon är det skolavslutning och det känns superskönt att ätligen få lov! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback