L E D I G H E T

Hejhej!

Idag är det en röd dag i almanackan och därför är det ledigt från skolan. De enda som jobbar idag är väl någon polis och en och annan brandman.

Men hit tills har denna vecka varit väldigt bra och rolig, jag har nämligen varit på en typ av klass-/skolresa i Falun. På skolan har vi inte så bra lokaler för slöjd och hemkunskap därför åker alla årskurser olika veckor till Falun. Där finns det massa roliga grejer att hitta på och väldigt bra lokaler för slöjd och hemkunskap. Så min årskurs, sexor som vi är, åkte alltså till Falun för att ha slöjd. Själv hade jag träslöjd och gjorde mig en Pikachu i trä eftersom det vi skulle göra skulle vara en leksak och jag gillar ju Pokémon. Vi hade lite olika aktiviteter som fotboll och fem-kamp och så fick vi själva hitta på vad vi skulle göra. Vi sov i små grupper i olika rum på de två nätterna vi var där och på dagarna hade vi slöjd och umgicks. En rolig vecka och jag ser fram emot nästa gång då vi åker dit igen.







Kommentarer
Postat av: tintin

Ser också fram imot nästa gång!!!! <33 :D

2011-06-02 ♥ 23:21:36
URL: http://abouttintin.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback