It's Tuesday



Idag använde jag min blus som jag köpte i sommaras. Den har hängt på en galge hela vintern men idag kom den fram i solljuset. Mycket fint tycker jag det här med att man kan ta fram sina sommarkläder.

Idag skrev jag ett biologi prov om kroppens matsmälltnings organ och om kost, hälsa, motion samt förbränning. Det känns bra men man vet ju aldrig med dessa no lärare. Efter skoldagen gick jag och Moa en halvtimmes promenad hem till mig. Väl hemma luktade vi på blommor och fotade dem. Sedan blev det att vi sjöng High School Musical på singstar, sången var dock inte lika fina som ögonblicket då jag och Moa satte sista tonen på en låt där vi stog upp och dansade.

Jag har konsert idag, då ska jag spela trombon inför en publik på femtio personer. Jag känner mig inte alls närvös, borde jag det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback