Söndagens Planer

Ni har blivit sämre på att kommentera, jag blir så glad av era kommentarer så snälla sluta inte med dem :)

Idag kommer Kajsa hit, hon ska sova här och sedan ska vi jobba tillsammans på studiedagen imorgon. Men idag när hon kommer så ska vi kanske åka till stan eller Skärholmen, men det är inget bestämt. Men kul kommer vi ha! :)

Bilder från karnevalen igår som var en väldigt kul karneval kommer senare idag. Jag tror att det var 99 bilar som körde i paraden så det är en hel del bilder, men jag kommer inte lägga upp alla. Men några bilder ska jag lägga upp ^^

Har ni några planer för denna söndag?♥

Kommentarer
Postat av: Wendla (:

Haha! Fin bild xd leker du katt? :P<3

2011-05-15 ♥ 10:40:27
URL: http://alltidnovemberbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback