Svar på frågestunden del 2

Favorit låt?
Jag har ingen speciell favorit låt, men jag älskar banden My Chemical Romance, Kent och The Ark och de har väldigt många bra låtar som tex Summertime - My Chemical Romance, Chans - Kent, Calleth You Cometh I - The Ark.

Kan du dansa? :P
Hell Yeah! Jag gick på dans i några år så, jag borde nog fortfarande kunna dansa ^-^

Hur lång är du? c:
Ungefär 172 cm.

Varför började du blogga? ^-^
Eftersom jag läste lite bloggar och min kompis hade en blogg så jag kände att jag också ville ha det, fast det var för flera år sedan och min första blogg har jag inte kvar ;)

Vilka är dina favoritbutiker? ^^
Kawaii Shop, H&M, Shock, Bluefox och Monki C:


Vad är ditt favoritmärke?
Klädmärke... jag köper inte så mycket kläder från speciella märken. Men och H&M Divided räknas som ett märke så, gillar jag det märket. Annars gillar jag kläder från Hell Bunny och David and Goliath.
Övriga märken... San-x och Sanrio :3

Vad är din favoritmat? :3
Sushi 8)


Tycker du om lolita? Och vilken lolita stil tycker du mäst om?
Jag tycker Lolita är jättefint och om jag skulle orkat/haft råd så skulle jag nog ha lolita klänningar då och då C: Jag gillar nog mest Sweet lolita, Gothic lolita och Guro lolita (:

Hur många läsare har du, som läser i din blogg? :)
Mellan 40 och 60 beroende på vilken dag det är.

Hur känner du Joakim *efternamn* och Sandra *efternamn*?
Genom skolan och scouterna :3

Vart köper du dina hårfärger?
På Shock och Bluefox :D

Har du facebook? :) Och i så fall, kan man bli vän med dig på fb? :D
Yes, jag har facebook. Men jag vill inte ha människor som jag inte känner men som läser min blogg på fb, så jag är ledsen om någon ville bli min vän där. Men ni kan ju alltid försöka söka upp mig på fb och skicka en vänförfrågan och se om jag svarar ;D



Det var den sista delen av svaren och frågorna från frågestunden! Tack så jättemycket för alla frågor, jag trodde inte ens att jag skulle få hälften så många frågor som jag fick♥ :D

(nu är alltså frågestunden avslutad, men om ni skulle komma på en fråga lite senare så är det bara att ställa den i en kommentar eller i min blogresponse :)

Kommentarer
Postat av: Moa ♥

NEJ JAG HAR EN FRÅGA TILL



Skapa en fan-site på facebook om dig?? :D

2011-11-20 ♥ 19:52:10
URL: http://moalinneawestlin.blogg.se/
Postat av: MaE

Vart ligger kawaii shop?

^^

2011-11-24 ♥ 15:44:31
URL: http://maedaisy.blogg.se/
Postat av: victoria

undrar precis som den andra tjejen hähä, vart ligger kawaii shop ? c:

2012-10-18 ♥ 19:39:20
URL: http://ekdahl.blogg.se
Postat av: addehh

var ligger kaweii shop men allså jag vett att den ligger på göteborg men varnågon stans

Svar: Den ligger på Haga Nygata 3 c:
ellenskywalker.blogg.se

2013-08-29 ♥ 20:54:02

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback