Svar på frågestunden del 1

Vilka är dina 10 favoritbloggar? :)
Det kan jag skriva i ett inlägg lite senare, blir så himla lång text annars ;)

Vad gillar du att göra på fritiden? ^w^
Jag gillar att fota, rita, scouta, umgås med mina vänner, se på film, göra smycken, shoppa, göra grejer av fimo-lera, och blogga.

Vad har du för favorit film? :)
Hmm... Min granne Totoro, Superman Returns och Coraline.

Har du något djur?

Nepp, jag hade 4 guldfiskar när jag var liten men de förökade sig inte eftersom de åt upp sina fisk-ungar och dog xD

Har du syskon?
Yes, en storasyster som heter Andrea.


Har du någon favorit dataspel? :D
Nä, men jag gillar Sims 2 och Julkalenderspelet Diselråttor och Sjömansmöss :D

Vad heter du mer än Ellen?
Johanna och Margareta och ett efternamn som jag inte tänker säga för det är hemligt.

Har du någon favorit blogg?
Nepp, men flera bloggar som jag följer och dem ska jag göra ett inlägg om lite senare.

Har du någon gång varit på ett konvent? :D Isåfall, vilket och vad tyckte du?
Nja, jag var på Tokyo Expo i September om det nu räknas som ett konvent. Det varade i två dagar men jag var bara där sammanlagt i typ 5 timmar. Men det var kul även om det mesta jag gjorde var att köpa saker x3

Är apelsiner goda? Och om ja, äter du dom äckliga grejerna i klyftorna eller suger du bara ur saften som jag?
Apelsiner är goda och jag äter hela apelsinen förutom skalet.

Om du fick välja vilken färg som helst att färga håret med, vilken eller vilka skulle det vara då? :D
Då skulle jag vilja ha regnbågsfärgat på något sätt med rött, orange, gult, grönt, blått och lila -^w^-

Vilken är din riktiga hårfärg?
Jag är brunett, fast jag vet inte riktgit om jag har ljusbrunt, mörkbrunt eller gråbrunt eftersom jag inte sett min riktiga färg på två år ;D


Del 2 av frågorna/svaren kommer nog imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Roligt att läsa dina svar :)



Kram ♥ / Ellinor ( http://fruttitops.blogg.se/ )

2011-11-20 ♥ 10:46:58
URL: http://fruttitops.blogg.se/
Postat av: Kimzzi

Haha! Sötnosar!

2011-11-21 ♥ 20:15:00

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback