We just now got the feeling that we're meeting for the first time


Idag i skolan lämnade jag in en text om kvinnor och män inom hinduismen och buddhismen. Texterna som vi skulle använda oss av när vi skrev våra egna texter var väldigt intressanta och jag fick helt nya uppfattningar och tankar om både hinduismen och buddhismen. Så nu hoppas jag bara att jag får ett bra betyg/omdömme ^w^

Vi ska ha öppet hus ikväll på skolan. Jag är väldigt opepp eftersom öppet hus på min skola betyder vanliga lektioner fast på kvällen så att folk som vill börja på skolan och föräldrar ska förstå och se hur vi jobbar där. Men vi kommer i alla fall få ledigt en dag lite senare på terminen eftersom vi tar oss till skolan en vanlig vardags kväll när vi kunde haft något bättre för oss än sitta där och plugga matte.

Ha en fortsatt bra dag!♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej! Fin blogg!! :D



Jag kör "Veckans blogg" på min blogg, och om du vill vara med så kan du kommentera och skriva din bloggadress :)



Mathilda

Postat av: F

wow jag älskar din stil! :D

2011-10-21 ♥ 14:18:51
URL: http://fridon.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback