Att dricka is funkar bra om man inte har vatten


Idag hade jag halv studiedag och slutade därför vid 12, awesome! Jag och Kajsa åkte in till stan och åt goda hamburgare på Max och så drack jag is till maten eftersom jag inte hittade vatten ^w^ Sedan gick vi runt i lite olika affärer och önskade att man kunde köpa allt. Vi gick även in på H&M och jag blev förälskad i de flesta barn accessoarerna där, jag menar det fanns hårspännen och en väska med My Little Pony motiv :3 Men det enda jag köpte var ett fyr-pack med hårrosetter. Och det var ju superbra även fast det inte var My Little Pony på ^^ När vi var på H&M så kom Moa och när vi gått ut därifrån gick vi till någon mer affär och sedan gick vi till McDonalds och åt glass. Efter det så åkte vi hem och nu sitter jag här med trötta fötter och ben.

Vad har ni haft för er idag?♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag har bara varit i skolan och sådär. Fin bild på dig. ^^



♥ / Ellinor ( http://fruttitops.blogg.se/ )

2011-09-30 ♥ 22:52:30
URL: http://fruttitops.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback