Lite om Tokyo Expo och nya människor


Bilderna är fotade av Wilma och är från hennes blogg, fast jag har redigerat dem lite (: Tyvärr så fanns det ingen bild på Wilma från dagen, så det blev bilder på mig och Jennie istället ^^


Idag så drog jag till Tokyo Expo igen fast denna gången med Wilma och Jennie. Det var faktiskt första gången jag träffade dem så det var riktigt kul! :D Fast på Tokyo Expo hände det inte så mycket så vi åkte till stan istället och kollade i lite affärer och åt på McDonalds. Sedan kom deras kompis Hugo och så begav vi oss till Liljeholmen men jag var inte där så länge då jag behövde åka hem. Men jag hade riktigt kul idag ^^


Kommentarer
Postat av: wilma

De va suuper kul..de måste göras om nån gång ^=^

2011-09-04 ♥ 23:18:33
URL: http://wilmisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback