Onsdag


Arkiv bild ^w<

Idag i skolan hade vi matte non-stop i två timmar, det gick ganska bra. Sedan efter lunchen åkte vi till universitetet där det fanns ett 250 m långt bord med experiment och sådant som har med kemi att göra. Det var sjukt mycket folk, och lite regnigt. Det skulle varit kul men det var inte så kul, pga olika anledningar... Men men, efter expriment saken åkte jag in till stan där jag mötte upp Andrea. Vi gjorde inte så mycket, kollade mest i lite affärer och sedan åkte vi hem. Och sedan så hade jag trombon lektion och det var ungefär det.

Vad har ni haft för er idag? :)

Kommentarer
Postat av: Pitchi ~ ぴっち

Hej, hur många tyllkjolar har du? Sen undrar jag också hur du har sytt din lila tyllkjol, den är så söt! ^-^

2011-09-08 ♥ 16:44:45
URL: http://pitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback