The Ark ♥






Den finaste, vackraste och bästa kvällen i mitt liv. Allt var perfekt. Med The Ark på scenen, 15 000 sjungandes personer i publiken, fantastiskt. Olas tal var så vackra, han talade rakt in i hjärtat. Och vi grät, grät, grät. Det var så sorligt och fantastiskt med allt. Jag skulle göra vad som helst för att få uppleva kvällen igen. Det går faktiskt inte att beskriva med ord hur underabart fantastisk konserten var igår, bara vi som var där vet.

The Ark och The Arks låtar betyder så otrloligt himla mycket mer för mig nu. Jag stog föresten riktigt nära scenen, och ja, jag var på The Arks sista konsert.


It takes a fool to remain sane
Calleth you, cometh I

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback