Tokyo Expo


I fredags så sov Moa och Kajsa över här hemma hos mig
. Vi hade riktigt kul! Vi lagade pannkakor, såg på film och åt nötter och sedan spelade vi Guitar Hero halva natten ^^ Sedan igår så vaknade vi vid nio-tiden, åt frukost och gjorde oss sedan i ordning för att åka till Tokyo Expo! Mitt första konvent, även fast det var i sollentuna och jag bara var där i ungefär tre timmar (fyra med lunchen,) men det räknas ändå som ett konvent tycker jag :3 Det var riktigt kul och jag köpte massa grejer. Och så såg jag massa personer som jag kände igen från bloggar och bdb. Jag tror även att Moa och Kajsa tyckte det var kul även fast de inte är lika mycket inne i det här med Japan som jag är ^w^

Sedan på kvällen igår vid sju-tiden så kom Svante och Helene hit. Så då hade vi kräftskiva och åt massa kräftor! Åh, det är så gott med kräftor :D


Tokyo Expo är även idag så jag kommer nog gå men inte med Moa och Kajsa denna gång ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara roligt om du ville lägga upp bilder på det du köpt någon gång :3

2011-09-04 ♥ 18:19:44
Postat av: wilma

jag har bloggat nuuu ^^

2011-09-04 ♥ 20:44:14
URL: http://wilmisens.blogg.se/
Postat av: wilma

De e suuper okej x3

2011-09-04 ♥ 20:53:13
URL: http://wilmisens.blogg.se/
Postat av: linnea

- ont i halsen , men annars är det bra :) lust att följa varandra via bloglovin?

2011-09-04 ♥ 21:08:40
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback