Ny bloggdesign


Nu har jag lagt upp en ny design som jag jobbat med i några dagar ^w^ Jag hoppas att ni tycker att den är fin, jag själv är jättenöjd med den :3 Dock är det lite små grejer som är lite fel i designen, inget stort så att det märks tydligt men jag ska se om jag kan fixa dem lite senare C: Om det är något som ser eller är hel-knasigt med designen så vore det bra om ni kunde säga till vad det är så att jag kan rätta till problemet ^^

Om ni inte ser designen så är det bara att ladda om sidan :) 


Dessa små rutor längs ner i menyn är länkar till olika sidor där jag och min blogg finns. Rutan med ett plus är till Bloglovin, rutan med stäck är RSS, rutan med ett T är en länk till mig tumblr och frågetecknet är till min Blogresponse ^-^

Jag hoppas som sagt att ni tycker att den nya designen är fin♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh vad fint du har gjort på din blogg :D

Den blev jätte fin!

2012-04-04 ♥ 11:59:27
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/
Postat av: Frida

Jag tycker den blev nice OuO

2012-04-04 ♥ 15:20:18
URL: http://miniflumm.blogspot.com

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback