Du har tänkt allt som sagts om mig

Hejsan! För en liten stund sen så filmade jag en video som jag hade tänkt att redigera och sedan lägga upp här på bloggen, men nu så kom jag på att jag inte har ett videoredigeringsprogram på min dator så jag kommer inte att kunna fixa videon :c Så finns det nån liten vänlig själ där ute som kan tipsa mig om något bra och gratis videoredigeringsprogram till Windows Xp (inte windows movie maker) som jag kan ladda ner? :3 För om nån gör det så kommer det snart att komma upp en ny video :D
 
Ha det gott!♥

Kommentarer
Postat av: Nöfe

Varför inte windows live movie maker??

2012-08-17 ♥ 15:51:47
Postat av: Ellen

Jag kan inte heller fixa mina filmer
på windows live movie maker :P
Jag funderar också på något bra filmprogram!

2012-08-17 ♥ 20:22:21
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: Yasmine

Tyvär så vet jag ingen själv :(
men hoppas du hittar Lycka till<3

2012-08-17 ♥ 22:57:07
URL: http://pastelsong.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback