Everything you've said I've already heard

Hejhej! Idag så åkte jag och Andrea in till stan och mötte Elle och jag köpte t-shirten på bilden av henne ^w^ Hon säljer lite fairy kei stuff så jag köpte denna tröja för bara 100 kr :3 Den är från Kawaiigoods men säljs inte där längre så jag blev jätteglad när jag såg att hon sålde den c: Sen efter att jag köpt tröjan så gick jag och Andrea runt i lite affärer och jag köpte bland annat blå hårfärg :D
 
Ha det awesome! Och btw, till Caisa, min naturliga hårfärg är brunt/råttbrunt :3

Kommentarer
Postat av: Yasmine ♥

Logga in på skype?

2012-08-15 ♥ 21:45:50
URL: http://pastelsong.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh, vad söt t-shirt! ^w^♥

2012-08-17 ♥ 17:58:14
URL: http://www.cottoncandybunny.blogg.se
Postat av: Bella

Min kompis har massa fairy kei och decora kläder som hon har köpt men aldrig användt som hon ska sälja på blocket idag, så om du är intresserad så kan du hålla utkik! :3 Supersöta och fluffiga c:

2012-08-20 ♥ 19:19:31

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback