Kerrang

Hej! Igår så var jag med Daniella :3 Först var vi inne i stan och sen åkte vi hem till mig ^^ På bilden ovan ser ni vad jag köpte i stan, en Kerrang och en kjol från Monki som var på rea så den kostade bara 60 kr C: Det blev ett stort äventyr för att få tag på Kerrang eftersom det nyare nummret av tidningen kom ut i förrgår och därför så var detta nummer slut i alla Presstop :c Så jag och Daniella gick till tre olika Presstop för att tillslut få tag på detta nummer Cx Och då kanske man undrar varför just denna tidning var så viktig? Denna Kerrang var värd allt slit eftersom det är en stor artikel om My Chemical Romance första album/tidiga år, bla en affisch på All Time Low och en artikel om Green Day! :D Woho! x3
 
Ha en awesome kväll!♥

Kommentarer
Postat av: Manda

Haha, jag har en sån kjol också :D

2012-08-10 ♥ 23:30:33
URL: http://mandaskellington.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback