Stockholm zombie walk

Hejhej! Idag var jag, Andrea och hennes kompisar med i Stockholm Zombie Walk :D Vi var ungefär 1000 pers som alla var zombies och vi gick runt i stan i ett tåg. Vi startade vid medis och gick till observatorielunden C: Som zombie så skrek och grymtade jag väldigt mycket så nu är jag jättehes xD Det var superkul att vara med och att vara zombie och det var sjukt kul att skrämma massa människor ^w^ Så jag ska helt klart vara med igen nästa år C:
 
Här kommer lite bilder :3

Kommentarer
Postat av: Kelly

haha så kul ^u^ <3

har månadens blogg på min blogg just nu det skulle vara roligt om du ville vara med x)

2012-08-26 ♥ 10:18:04
URL: http://kawaii-tjejen.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback