Directions eller Manic Panic

 
"Du brukar ju färga ditt hår rätt ofta, gillar du Manic Panic eller Directions bäst? Min kompis säger att Manic Panic åker ur /tvättas ur mindre lätt än Directions, dock har hon aldrig testat.. HJÄLP!! :o"
 
Jag gillar både Manic Panic och Directions, jag brukar använda båda ^w^ Manic Panic's färger brukar i allmänhet hålla längre än Directions. Fast som jag sagt förut så beror det väldigt mycket på vilken färg man använder, tex så brukar röd och rosa hålla väldigt länge medans lila inte alls håller särskilt länge och detta gäller både Manic Panic och Directions C: Men jag gillar ändå Manic Panic bäst just eftersom den brukar vara bättre än Directions. Fast den är grymt mycket dyrare än Dircetions så jag brukar oftast köpa Directions istället :3 
 
Jag hoppas att du fick svar på din fråga, annars är det bara fråga igen♥
Trackback