Du är det finaste jag vet när allt annat är falskt och fel

Min vecka ur instagrams synvinkel C:
 
- Julafton
- Random toalettbild
- Min vackra, vackra Broder Daniel affisch som jag fick i julklapp (bilden fick till och med stjärnor på sig, det ni)
 
- Svarta naglar och nya blå manchesterbyxor
- Cool vägg under en bro i Södertälje
- Blommor som jag gjorde kransarna av
- Chokladpudding som jag åt när jag såg på Sagan om ringen
 
Det var väl ungefär min vecka ^-^ Vill ni ha sånna här instagrambilders inlägg en gång i veckan/en gång i månaden i fortsättningen eller är det hemskt att se alla onödiga grejer jag gör på dagarna? :3
 
Ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: Erke

ÄVEN FAST JAG FÖLJER DIG PÅ INSTAGRAM SÅ ÄR DET RÄTT KUL ATT SE PÅ
se den du!

2012-12-31 ♥ 01:36:54
URL: http://mandaskellington.blogg.se
Postat av: Frida

Jag tycker det är kul med sånna, även fast jag redan följer dig på instagram. Men ändå! :D

2012-12-31 ♥ 14:00:56
URL: http://miniflumm.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback