Sista dagen av 2012

Hejhej! Imorgon är det 2013, herregud vad tiden går fort! Jag kommer ha en liten utvärdering av året genom att visa bilder på mina frisyrer som jag hade under 2012. Det kommer bli två sånna inlägg och de kommer upp om några dagar :3
 
Men som sagt, idag är det sista dagen av 2012. Nyårsafton och allt det där, man måste vara finklädd och äta massa fancy mat och sånt. Egentligen vill jag bara äta pizza, se på film och umgås med mina vänner men icke, jag ska iväg till några familjevänner och spendera kvällen där. Maten kommer ju vara god så det är ju trevligt ^^ Hur firar ni nyårsafton? :3
 
Och förresten, ska ni ha några nyårslöften för 2013? Jag brukar sällan hålla mina löften så jag brukar inte ha några förutom att jag inte ska äta godis. Men nästa år så ska jag faktiskt bli vegetarian och fortsätta med godislöftet C:
 
Ha en awesome sista dag och så gott nytt år!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Mitt nyårslöfte är att ha Facebook-fasta rätt ofta! Hade det i sommar några gånger! :) Har Google + nu. Men jag tycker att fb har blivit så tråkigt!

Gott nytt år! Happy new year! Hyvää uutta vuotta!

2012-12-31 ♥ 15:23:21
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback