29 februari

Hejhej! Idag har jag åkt skidor och det har gått bra även fast det var väldigt dåligt väder med regn och dimma ^^ Efter åkningen idag gick vi till skid-shoppen där min mamma köpte en mössa och en typ av halsduk till mig C:

På tal om ingenting, idag är det 29 februari och idag är alltså den där extra dagen som kommer vart fjärde år. Men det är en grej jag alltid undrat över, när firar folk som fyller år idag sin födelsedag alla övriga år som inte är skottår? Firar de den 28 februari eller första mars, vet ni det? :)

Ha det fint! :3


Kommentarer
Postat av: Alexandra ♥

De verkar som att dom bara har sin födelsedag var fjärde år, idag i tidningen (kuriren) stog de nåt om de :)

2012-02-29 ♥ 18:00:26
URL: http://cuteness.webblogg.se/
Postat av: viran^^

min kompis fyller år 29^^ dom firara antingen 28 elr 29..vet inte...

2012-02-29 ♥ 18:36:20
Postat av: Ellen

Idag så kan tjejer fria killarna, sägs det! ;)

Blev det några bilder från när du åkte skidor? :)

2012-02-29 ♥ 20:36:05
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback