Det här med alla hjärtans dag


Hejhej! Idag är det, som ni alla säkert vet, alla hjärtans dag :)
Jag själv ogillar alla hjärtans dag, för jag menar, varför ska det finnas en speciell dag för kärlek? Man kan väl älska varandra, ge chokald och blommor till varandra vilken dag som helst. Och sedan på alla hjärtans dag så är alla så himla über-trevliga och mysiga och allt är bara så himla tillgjort. Och jag ogillar inte alla hjärtans dag för att jag är "ensam", för jag har faktiskt en massa vänner jag jag kan vara med. Men jag tycker vara att det är konstig att ha en speciell dag för kärlek när man kan visa sin kärlek varje dag.

Men för alla er som gillar alla hjärtans dag, jag hoppas att ni haft en underbar dag och att ni firat den med era nära och kära. Och om ni tycker att ni är "forever alone" så finns jag här för er

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilket fin omtanke :) Glad man blir.

Hoppas att du hade en fin alla <3ans dag igår!

2012-02-15 ♥ 14:30:58
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/
Postat av: Kaysa

Helt rätt...För jag som tycker samma. X3 ^.^

2012-02-15 ♥ 16:30:45

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback