En fråga med ett svar


Hej! Hur kommer det sig att du började med gyaru stilen?? Jag menar det är ju så ovanligt i Sverige och om jag skulle gå runt så skulle folk kolla konstigt på mig o tro jag är galen.. Men jag gillar ju såklart stilen ;) Eller finns det fler där du bor som har den stilen? Och i vilken stad bor du i? :3

Svar:
Jag började klä mig i decora för att jag ville vara annorlunda och inte se ut som alla andra, så jag frågade min syster vad det fanns för olika klädstilar och då visade hon mig bilder på människor klädda i decora och andra japanska klädstilar :3 Och jag blev helt förälskad i decora och började då klä mig så :D Fast just nu så brukar jag säga att jag är en blandning mellan stilarna decora och fairy kei ^w^ Du skriver att folk skulle kolla konstigt på dig, och visst får jag en hel del blickar men de flesta tycker ändå att det är kul med folk som vågar sitta ut. Jag får väldigt ofta komplimanger av okända människor och de väger upp alla taskiga blickar/kommentarer som jag ibland får ;) Och sedan så bor jag i Stockholm och här kanske folk accepterar annorlunda människor mer, jag vet inte ^^ Och om man är i stan en vanlig dag så kan man ibland se folk med japanska klädstilar ^^ Så jag tycker att du ska testa att klä dig i den stil du gillar någon dag och gå så bland folk, för jag är säker på att de skulle acceptera dig C:

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tycker att du har en jätte gullig stil! :)

2012-01-26 ♥ 18:10:21
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback