Svar på lite frågor

Slits inte håret när du färgar det så ofta?
Jodå, det slits en del. Men jag använder balsam och en hårinpackning för färgat hår från Loreal när jag tvättar mitt hår så att håret blir lent och inte så plastigt som det annars blir C:

Hur ofta färgar du det?
Det bror på vilken färg jag färgar, för om färgen går ur snabbt så färgar jag det igen kort efter färgningen och om färgen håller länge så färgar jag inte på kanske en månad. Men vanligtvis brukar jag färga mellan 1-2 gånger i månaden :3

Var köper du dina tyllkjolar?
Det är lite olika, men mest från Shock och Kawaii Shop. Men jag syr även tyllkjolar själv och så har jag en tyllkjol från H&M.

En läsare ville se en bild på hårfärgerna som jag använder så här kommer det en liten bild

Färgen jag använder mig av är av märkena Directions och Manic Panic. Själva färgen köper jag på Shock och Bluefox ^-^



I fortsättningen om ni har frågor och ni inte har en blogg vore det bra om ni ställde frågorna i min Blogrespone låda i menyn eller lämnade er mejladress så att jag kan svara i ett mejl :3 För det är ganska jobbigt för mig att alltid svara på frågorna i ett inlägg på bloggen (:

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du kan svara i min blogg fast jag inte bloggar ^^ Men var köper du balsam + hårinpackning :D

2012-01-03 ♥ 22:04:13
URL: http://livetsomkaajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback