Jag är hemma

Gammal bild, woho! :3
 
Hejhej! Igår kom jag hem från scoutlägret i fjällen, lägret var awesome och jag har massa att berätta :D Just nu så är jag väldigt trött eftersom jag inte sovit så bra under veckan och därför orkar jag inte gå igenom 200 bilder och sedan skriva ett långt blogginlägg om allt som hände. Så därför kommer det komma ett eller flera inlägg om lägret senare idag :D
 
Och jag vet att bloggen inte uppdaterades varje dag när jag var borta och att inläggen kanske inte var så roliga, men så blir det ibland. Jag hoppas att ni klarade er ändå ^w^
 
På tal om ingenting, jag måste bara tacka er för alla bra tips till min London resa, nu vet jag massa ställen som jag måste gå till när jag kommer dit om tre dagar :D

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag ser fram emot bilderna! :)
Va kul att du ska till London!

2012-07-09 ♥ 15:04:40
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback