Musiklägret i Skåne

Hejhej! Igår kom jag hem efter en vecka i Skåne :D Jag och familjen var på ett körläger/musikläger som var helt awesome ^-^ Vi har varit på det lägret sju år i rad och det är lika kul varje gång :3 Under en vackas tid så är man i en liten stad i Skåne och umgås med massa olika körsångare från hela Sverige (: Under veckan så sjunger alla tillsammans i en kör och övar inför en konsert som håller hus i Lund Domkyrka på lördags eftermiddagen C:  Förutom att sjunga så är man tillsammans med sina kompisar, åker på utflykter och har det helt fantastiskt :D
 
En eftermiddag så åkte jag och mamma in till Lund och shoppade lite :3 Eftersom att det var så varmt så åt jag glass, fast den smälte så jag behövde lägga den i en skål Cx
Hedvig och Johanna gör...någonting... ^-^
Noter :D
Andrea är fin i mittbena xD
Mycket vackert...
Pasta i håret C:
Efter den lyckade konserten så var det fest med tre rätters middag och dans med live band :3
 
Så då vet ni vad jag gjorde i Skåne (: Tyvärr blev det inte så mycket bilder och jag vet inte om min text där uppe förklarade så bra vad vi gjorde men men, jag hade iaf jättekul under veckan :3
 
Och nu hade jag inte tänkt att resa bort något mer, så nu kommer jag att blogga som vanligt igen ♥

Kommentarer
Postat av: Yasmine ♥

Omajgad du var i lund 8C
Bor där ^^

2012-07-30 ♥ 21:07:42
Postat av: Ellen

Vilka härliga bilder! :)

2012-07-31 ♥ 10:40:43
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback