Sometimes when people grow, they grow apart

Hejhej! I förrgår kväll så var jag hemma hos Kajsa med Zoey och Moa ^w^ Vi sov över där och hade det awesome :D Först så spelade vi Just Dance och sedan så såg vi på en massa filmer och jag somnade klockan 6 på morgonen ^^ Och efter det på dagen och kvällen igår så var jag och familjen på yasuragi ^-^ Det var jättemysigt :3 Vi badade i en 40 gradig pool, yogade, åt japansk mat och hade det awesome :D Det var väldigt skönt och avkopplande ^_^
 
Update: Yasuragit ligger i Hasseludden C:
 
Ha det awesome!♥

Kommentarer
Postat av: japanlove

vart är det stället som du skrev om ?

2012-07-21 ♥ 17:20:11
Postat av: Plinzz

VÄNTA VA. BOR DU NÄRA HASSELUDDEN? JAG BOR NÄRA HASSELUDDEN.

2012-07-22 ♥ 12:43:59
URL: http://plinzzchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback