Scoutläger i fjällen

Gamal bild ^-^
 
Hejhej! Idag åker jag upp till fjällen med scouterna, vi kommer att fjällvandra och ha det awesome i 10 dagar ^w^ Jag tror att det kommer bli jättekul fast det tar tydligen 18 timmar att åka dit vi ska med tåg, yeey :c Men jag får sova så går tiden snabbare :3 Jag kommer att ta massa bilder och berätta vad vi gjorde när jag kommer hem igen :) Men iaf, för att bloggen inte ska stå helt still när jag är borta så kommer det att komma ett tidsintällt inlägg varannan dag :3 Så på söndag, tisdag, torsdag och lördag så kommer det inlägg som ni kan läsa :D
 
Ha det awesome!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hoppas att du får en trevlig dag :D

2012-06-29 ♥ 11:09:37
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback