Decora affärer i Göteborg?


Hejsan! Senare i vår ska jag troligtvis åka till Göteborg med min mamma över en helg eller ett dygn :3 Och dit åker jag främst för att shoppa på affärer som finns där eftersom de affärerna inte finns i Stockholm ^^ Men jag har bara varit i Göteborg två gånger tidigare så jag har inte så bra koll på vilka affärer som finns där som säljer decora och fairy kei kläder och accessoarer. Så jag undrar om någon utav er har några tips på bra affärer i Göteborg som säljer sånt som ni tycker att jag ska besöka? C: Kawaii Shop och Shock vet jag redan att de ligger där och de ska jag besöka, men jag undrar om ni känner till några liknande affärer ^-^

Ha en fortsatt superduper fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Du du ska du till uppcon? ^^

2012-03-25 ♥ 21:30:17
Postat av: Elina (Maja-Brum på kpw)

Det finns en som heter Xplosion, den ligger nära Kawaii. Den är inte så decora, mer typ fashioncore och så. Men de har kanske något du gillar :3

2012-03-26 ♥ 16:07:44
URL: http://alltimelowfan.blogspot.com
Postat av: Ellen

Vilken vårlig och fin bild på dej :D

Vad är det för vita blommor som syns på bilden? :)

2012-03-26 ♥ 18:16:53
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Heii! <3



Älskar att du vågar klä dig efter dig själv! Jag vill vara decora, men jag vet inte om jag vågar för det lär ju bli väldigt många som kollar på en, man får liksom mer uppmärksamhet?, Snälla hjälp mig med vad jag ska göra! ):



Superfint hår btw!! :3

2012-03-26 ♥ 22:47:43

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback