The more I get, the more I want from you


Tights - ?
Kjol - New Yorker
Tröja - Monki
Halsband - Sanrio
Diadem - New Yorker

Hejhej! Jag måste verkligen bleka min utväxt och färga om håret, så här kan man ju inte gå runt ^-^ Turkost och rosa kommer det då bli C: Fast jag kommer inte ha tid att färga denna vecka för mamma orkar inte bleka mitt hår på kvällen och Andrea har inte tid och ork att färga, möjligen kanske jag kan bli färgad på lördag innan jag ska iväg till Kajsas fest som hon kommer ha... Vi får se :3

Glöm inte att ställa en fråga i frågestunden ^w^

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina kläder du har idag:)

2012-03-07 ♥ 16:45:04
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/
Postat av: Linn

Underbara kläder :D... Men jag måste fråga.... Får jag ärva tröjan? XD

2012-03-10 ♥ 10:34:11
URL: http://rukai.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAD HETER DIN FRISYR HÄR? SNÄLLA SVARA, JÄTTEVIKTIGT :'(

2012-07-06 ♥ 04:07:15

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback