The Black Parade jacka


Jag fick en fråga om var jag köpte min My Chemical Romance - The Black Parade jacka och snäll som jag är så svarar jag såklart på den frågan ^w^ Den är köpt på Ebay :D Här finns fler MCR jackor och här och här finns de två jackorna som jag och Andrea har :3 Men om man inte skulle vilja köpa jackorna på Ebay så har jag sett några utav dem på Bluefox här i Stockholm C:

På tal om ingenting, det är så himla skönt att det är långhelg och att man var ledig igår och idag ^-^ Igår var jag och familjen hemma hos farmor och åt lunch på restaurang och idag så har jag renast min garderob, så nu har jag plats med nya kläder :3

Ha det bäst!♥

Kommentarer
Postat av: ^w^

gud va söt du är!!

va bara tvungen att säga det C:

och tack för tippset om jackorna!

Detta är min kompis Emmy och jag tänkte direkt på henne när jag såg dig så här får du adressen till hennes blogg ^w^

http://crazycutedream.bloggplatsen.se/

Ha de bra!

2012-05-20 ♥ 15:05:45
URL: http://crazycutedream.bloggplatsen.se/
Postat av: Hasegawa^^

Oj oj! tack för svaret!!

2012-05-23 ♥ 17:03:45

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback