Om folk som tittar på en

"Jag har fairy kei kläder, jag älskar dom, tror du att folk kommer kolla på mig om jag har på mig dom när jag går på stan ngn gång? Är lite småskraj .... :o När dom tar kort, är det väldigt uppenbart att man ser att dom tar kort? Alltså ser du att dom typ står och fotar dig?"

Du ska inte vara rädd för att folk ska kolla på dig när du har på dig dina Fairy Kei kläder C: Alltså, jag själv tänker inte på att folk kollar på mig för det är min vardag ^^ Men sedan så är det ändå mest positiva och uppmuntrande blickar man får, fast de taskiga blickarna finns också där. Men om man vill se ut som man gör så får man ju ta att folk tycker att det är annorlunda och att alla inte alltid accepterar det, men vad spelar det för roll? För du kommer troligtvis aldrig se dessa människor igen så vad spelar det för roll vad de tycker om dig? ^^ Jag tänker att man ska vara sig själv och strunta i vad folk tycker om en. Och jag lovar att de flesta som ser dig kommer tycka att det är coolt att du är dig själv och de kommer även bli lite avundsjuka över att de själva inte vågar ;)

När folk fotar mig, vilket inte händer jätteofta men ibland, så är det lite akward. För jag tycker att det är svårt att veta om man ska ignorera dem eller om man ska låta dem få sitt foto som de inte frågat efter ^^ Och det är klart att jag ser dem om de fotar mig men oftast så brukar de vara lite diskreta och fota från sidan eller bakom mig så det är egentligen bara att ignorera dem :3 Dock tycker jag det är trevligt med folk som ber om ett foto ^-^ Tex en gång när jag var med Wilma så var det några turister som ville fota oss bredvid sig, haha C:

Trackback