You sing the words but don't know what it means


Hejhej! Nu är verkligen sommaren här, det är så himla varmt ute! ^w^ Idag så har min skola haft idrottsdag, friidrott hela dagen i solen och redan efter en timme ute så hade jag solsting, woho! Sedan hade jag solsting hela dagen även fast jag hade ett blött linne på huvudet och drack 1,5 liter vatten :c Men men dagen var kul ändå, jag åt jordgubbar, kakor och annat gott :3 Och så har jag blivit jättebrun på armarna och så har jag fått solglasögon-bränna, vit runt ögonen och halva näsan är brun Cx

Och bilden ovan är från igår för just nu är jag jättetrött och ser helt förstörd ut ^^

Vad har ni haft för er idag?♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Usch jobbigt med solsting :P

Jag har mest tagit de lungt :)

2012-05-24 ♥ 19:18:11
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback