But if I don't believe in him, why would he believe in me?


Kommentarer
Postat av: Marika

Åh Ellen! Du är så sjukt söt och din stil är bäst! <3
Tror du jag skulle våga använda kläder som typ är Kawaii i skolan, jag ska snart byta skola men jag gillar verkligen den stilen att ha söta kläder på sig osv.. Dock tycker jag inte om pastell färger så det är väldigt mycket dubbelmoral :\
Kan du hjälpa mig? <3

2012-11-06 ♥ 13:28:03
URL: http://mino.blogg.se
Postat av: caisa

Hej jag heter caisa. jag älskar din blogg och din söta, coola stil. jag undrade om du kunde tipsa mig om några bra kläd affärer som har sådana kläder som du har på dig och lagt upp på bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! love you!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-11-13 ♥ 16:41:49

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback