If these sheets were the states, and you were miles away, I'd fold them end over end to bring you closer to me

Tröja - Monki
Skjorta - Monki
Strumpbyxor - H&M
Shorts - H&M
Kängor - Dr Martens
 
Hejhej! Förlåt för att jag inte bloggade igår, jag hann inte eftersom jag hade bas och så behövde jag skriva en so uppsats :c Men men, här ovan ser ni iaf dagens outfit ^-^ Inte så fairy kei på grund av att det var superkallt och dimmigt imorse. Om någon timme ska jag in till stan och träffa lite kompisar och sen ska jag hem till Kajsa och se på film :3
 
Ha en fortsatt awesome dag!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

fin<3333 .. :D är det bara jag som tycker att du börjar klä dig lite hippster?

2012-10-12 ♥ 19:14:23
Postat av: Ellen

Mysig tröja du har! :)

2012-10-12 ♥ 19:36:01
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Håller med emma <3 Hipsta styyle ^^

2012-10-13 ♥ 02:31:44

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback