Men du har redan glömt allt det där och jag fastnade här

Hej! Herregud, förlåt för att jag inte bloggat på två dagar :c I fredags så glömde jag bort och igår så städade jag hela dagen och på kvällen gick jag på bio och åt middag ute med Andrea och mamma. Vi såg En oväntad vänskap, en superbra och fin film :) Och idag så har jag städat hela dagen och gått en långpromenad C:
 
Annars då? Jag har fått höstlov och det är otroligt skönt! :3 Och så fyller jag år om exakt en vecka så det är ju trevligt ^^ Och sen så snöade det här i torsdags kväll, snö i oktober är inte okej ;___; Men som tur är så har den smällt så nu är det bara kallt ute och det gillar jag ^w^
 
Juste, jag har ju sagt ett tag att jag ska visa er vad jag köpte på Japan-loppisen förra veckan så då är det ju lika bra att jag visar er en bild nu :3
Weho! C: Detta köpte jag ^^ Eyeball rosetterna och armbandet är gjorda av Pastelbat och de andra två rosetterna minns jag inte vilka jag köpte de ifrån (:
 
Ha en fortsatt awesome kväll!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ibland så har man inte tid och sitta vid datorn! :) vad mycket roliga saker du har varit med om! Fick snö idag,, men sent i eftermiddag blev det tö! Synd.. Men jag hoppas att det kommer att bli en fin vinter sen! ^^ Gillar du vinter?

2012-10-29 ♥ 19:09:16
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback