Casually dropping a line designed to keep you next to me

Hejhej! Idag så var jag hos doktorn eftersom jag har misstankar om att jag är glutenallergiker :c Men doktorn tror inte att jag är det men vi ska ändå ta blodprover nästa vecka :o Jag hoppas verkligen att jag inte är allergisk ^^ Efter att jag var på vårdcentralen så åkte jag till skolan och när skolan var slut så åkte jag in till stan med Zoey där vi köpte tidningar, baxade en Green Day affisch och åt kakor :D
 
Om ni har tråkigt så kan ni lyssna på låten ovanför texten och under bilden ^-^ Det är en hyfsat ny All Time Low låt som heter For Baltimore C:
 
Ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hei!
Det hade varit superkul om du hade kunnat göra en videoblogg igen! Du kan ju kanske göra en tutorial på när du gör något pyssel eller visa upp några utav dina favoritkläder? Supersöt blogg!
Kram ^^

2012-09-06 ♥ 15:07:40
URL: http://acupofsweettea.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback